hftc k laser

K-Laser er effektiv behandling af arvæv, sportsskader, ledskader eller sårbehandling.

Uanset om din skade er akut eller kronisk, overfladisk eller dyb, kan K-Laser terapi hjælpe dig.

En laserbehandling består af koncentreret energi, som trænger 6-8 cm ned i vævet og booster kroppens naturlige reparationsmekanismer på cellulær niveau.

En K-laser er unik i forhold til andre lasere, på flere niveauer:

• Høj watt. Jo mere watt jo mere power, vores K-laser er på 15 watt og kan lave peaks op på 20 watt, i modsætning til typisk Klasse 3B lasere, hvor man regner i milliwatt.
  • Den udsender også 4 bølgelængder, som hver har deres egen funktion. Den ene bølgelængde øger blodcirkulationen, en anden tilfører mere ilt til området, en tredje øger cellernes stofskifte og dermed helingsproces, en fjerde kan dæmpe sensibiliteten i nervesystemet, og dermed reducere smerter.
  • Der er ingen bivirkninger overhovedet ved at få K-laser, uanset hvad du måtte fejle. Du kan kun blive øm eller have smerter op til et døgn efter behandlingen, hvilket oftest er på grund af den øgede blodgennemstrømning, der kommer til området efterfølgende.

Har du en skade der er mindre end 3 måneder gammel, skal du regne med i alt 6 behandlinger fordelt over 1-2 behandlinger om ugen.

Hvis din skade er mere end 3 måneder gammel, skal du regne med i alt 10 behandlinger fordelt over 1 behandling om ugen.

Den er især effektiv til sportsskader, ledskader, arvæv, sårbehandling og smerter.

K-Laser gives altid i kombination med anden behandling.

I HFTC tilbyder vi følgende behandlingsformer