Glad ryg logo

Et tilbud til dig der er besværet af rygsmerter

Hos FysioDanmark Hillerød tilbyder vi GL:AD® Ryg til patienter med længerevarende eller tilbagevendende rygsmerter. GL:AD® Ryg er udviklet af forskere og behandlere på Syddansk Universitet.

Du har muligvis hørt om GLA:D® for hofte og knæ, som består af et uddannelses- og træningsforløb for patienter med hofte- eller knæsmerter. GLA:D® Ryg er opbygget på samme måde for mennesker med rygsmerter. GLA:D® Ryg foregår på små hold på klinikken og består i:

• Et eller to indledende besøg hvor vi fastlægger dit startniveau for træning og drøfter dine mål
  • Teoretisk undervisning om ryggen, smerter og hvad du selv kan gøre
  • 16 gange vejledt træning over 8 uger
  • Et afsluttende besøg hvor vi tester hvor meget du har forbedret dig og drøfter din videre plan
  • Indsamling af oplysninger om hvordan det går dig i et register for at blive klogere på rygsmerter og rygbehandling

GLA:D® Ryg hjælper dig gennem viden om rygsmerter, træning og øvelser.

Til træningen skal du have tøj på, du kan bevæge dig i, men du behøver ikke have specielt idrætstøj eller sko. Du kan have indendørs sko med eller træne i bare tæer.

Pris: Der betales for individuel behandling og holdtræning svarende til Sygesikringens takster for fysioterapi.

Tilmelding: Kontakt FysioDanmark Hillerød og book allerede nu en tid til startundersøgelse.

Vi glæder os til at se dig.

Hold:
Tirsdag kl. 10.00 - 10.55