Vi tilbyder telefon- og videokonsultation under COVID-19. Ligeledes kan vi yde akut behandling i særlige tilfælde.

fysioterapikonsultation

Det betyder, at såfremt du eksempelvis var midt i et behandlingsforløb, gik på et af vores hold eller i vores træningscenter, behøver du ikke gå i stå. Vi kan fortsætte din behandling og træning via telefon- eller videokonsultation, hvor vi giver dig gode øvelser og vejledning, så dine smerter eller din problematik ikke kommer igen.

Akut behandling
Oplever du akutte problemer, kan du fx ikke komme ud af sengen pga. af smerter, eller har manglende behandling forringet din funktionsevne, tilbyder vi, at du kan bestille tid til akut behandling. Vi skal dog gøre opmærksom på at akut behandling kun gælder særlige nødstilfælde for at mindske risikoen for smittespredning. Læs mere her

Hvis du vil høre mere om mulighederne, kan du kontakte klinikken på telefon 4826 8013, hvor vores fysioterapeuter sidder klar til at hjælpe dig.

Du kan ringe til klinikken på 4826 8013

mandag-torsdag fra 09.00 – 14.00
fredag fra 08.00 -12.00.

Priser og tilskud

Både telefon- og videokonsultation er tilskudsberettiget, ligesom flere forsikringsselskaber tilbyder fuld dækning.

For de vederlagsfrie patienter er konsultationerne betalt af Regionen, og er derfor uden egenbetaling.

For øvrige patienter er priserne kr. 151,75 med lægehenvisning og kr. 253,53 uden lægehenvisning.

Mere information