corona genaabning

Søn. d. 12. sep • 08-13

Vi åbner dørene til en "kom godt  igang-dag", så du i ro og mag kan få snuset lidt rundt i vores dejlige træningscenter og se faciliteterne.

Det er på tide at vi kommer godt op af corona-sofaen og vi hjælper dig godt igang.
Derfor er vores personlig trænere bl.a. på gulvet for at vejlede dig.

 

Meld dig ind på dagen
og få resten af måneden gratis.

56


pt hilleroedMød vores personlige trænere

Vores team af personlige trænere står klar i centeret, og de vil meget gerne dele ud af deres viden.

Alle mennesker har drømme eller mål som de gerne vil opnå, men ved man ikke hvor man skal starte, er det rigtig svært at komme i gang.
Det kan vi hjælpe dig med!

Er du klar, men i tvivl?
Så prik en af vores personlige trænere på skulderen og få en god snak om hvad der vil kunne passe dig.
Vi har i dagens anledning sammensat nogle pakkeforløb der sikrer dig en professionel og faglig ramme om dit træningsforløb, og dem vil vi gerne præsenterer dig for.

 

- - - -

Vil du vide lidt mere?

Personlig Træning


Prøv et hold

Vil du gerne teste et af vores hold, så book din plads via receptionen på tlf.: 4826 8013

08:30
TRX
Sal 1-2
Du træner styke, fleksibilitet, mobilitet og balance i alle øvelser.
Funktionel træning – stor overførbarhed til dagligdags bevægelser. Belastningen er udelukkende din egen kropsvægt. Involvering af core muskulatur i alle øvelser.
Du træner med kun et ophængspunkt. Husk at have opvarmet inden holdstart, det kan du nemt gøre i resten af centeret.
09:00
CrossFit - Begynder
CrossFit
Få viden og tekniktræning i de 9 fundamentale bevægelser: Squat, FrontSquat, OverheadSquat, Deadlift, Sumo Deadlift High Pull, Medball Clean, Pres, Push Pres, Push Jerk. Du skal som ny typsik have 4 uger på CrossFit begynder holdene, før du er teknisk klar til at gå videre til WOD All Levels begynder niveau, dette er for at sikre du har den helt rigtige forståelse af rækkefølgen for indlæring af teknik før intensitet og kender CrossFits metoder.
09:15
EFFEKT
sal 3
Funktionel træning til hverdagsbrug.
EFFEKT består af muskeltræningsøvelser, der udføres langsomt og kontroleret uden ydre belastning. Belastningen udgøres udelukkende af kroppens eller legemsdelenes egen vægt. Øvelserna foregår stående, siddende eller liggende. Formålet er at skabe større kropsbevisthed, bedre holdning og en starkere krop.
09:30
Pilates
Sal 1-2
Pilates er for dig som ønsker at styrke ryg og mave samt forbedre din krops holding og udspænde de stramme muskler. Pilates er træning for krop og sind. Niveau: Alle
10:00
CrossFit - All Levels
CrossFit
Alle kan træne CrossFit. CrossFit kan virke meget hårdt og vi vil ikke lyve; det er hårdt, du kommer til at svede, og du bliver presset!
Al træning i CrossFit bliver dog tilpasset den enkelte, så alle kan være med. Vi ændrer ikke trænings konceptet fra person til person, men vi ændrer i vægt, gentagelser og tid. - På denne måde kan alle være med. Unge som ældre.
10:00
HIIT
Buret
High Intensity Interval Training (HIIT) er en træningsform der forbedre din udholdenhed og forbedre dit stofskifte. Der vil blive bruge både frie vægte og kropsvægtsøvelser til at øge din puls på den mest behagelige og effektive måde. Træningen er for alle.
10:30
INTRO BodyStep
Sal 1-2
BODYSTEP er intensiv konditionstræning på en stepbænk til simpel koreografi. Det er en atletisk time til glad musik, spækket med energi og power uden svær koreografi.
Det hedde bodystep fordi vi arbejder med kondition, styrke, balance og hurtighed for hele kroppen. Gennem 11 forskellige tracks bevæger vi os både hurtigt og langsomt over steppen, bruger vægte til arm og skulder øvelser, laver balance øvelser og naturligvis udstrækning. Alt i din krop er arbejdet igennem når du går ud fra timen hvilket er den helt store fordel med bodystep. På BODYSTEP anvender vi stepbænke til at arbejde med simple trinkombinationer, så du får en sjov og effektiv time med god musik uden høje krav til tekniske færdigheder.
Du vil hurtigt lærer de gennemgående grundtrin at kende, så du kan koncentrere dig om at yde dit maksimale i øvelserne og dermed træne igennem uden at skulle tænke på koreografi.
Vi lover at du får sved på panden, og at du går glad fra timen.
11:00
eTenzor - IntroCamp
Cykelsal
Løbende nye datoer og tider, se opslag i receptionen eller på vores hjemmeside Til Introduction Class vil opmåling ske i cykelsalen, hvor instruktøren vil hjælpe dig med at finde den rigtige instilling. Derefter køres der en fitnesstest for at finde det handicap man skal cykle med og der sluttes af med en kort gennemgang af programmernes opbygning.
11:00
BørneCross
CrossFit
Til og med 13 år -Forbudt for voksne 😉
På Børnecross-holdet bliver børnene undervist i gymnastiske øvelser samt styrke- og konditionstræning.
Øvelserne tilpasses så alle børn kan være med, samt få rørt kroppen på en sund og naturlig måde. Holdet er perfekt for børn, der har mod på nye prøvelser i godt selskab.
11:30
Saunagus herre
Saunaen i  herre-omklædningen
Saunagus er aromaterapi i sauna. Saunagus-mesteren hælder vand med æteriske olier på de glohede saunasten, og skaber dermed velduftende dampe, som spredes i saunaen ved at saunagus-mesteren svinger et håndklæde.
OBS! Medbring et håndklæde du kan sidde på, af hygiejnemæssige årsager.
12:00
CrossFit - TeenCross
CrossFit
Cross TEENS for piger og drenge fra 13-18 år.
Er fodbold, dans eller gymnastik ikke lige sagen eller har du lyst til at supplere din nuværende træning? Har du lyst til at træne sammen med andre unge på et hold hvor vi sveder, griner og hvor du får brugt din krop på en fed og sjov måde?
Så er TeenCross måske lige dig.
Pulstræning, styrketræning, mave, balance og ryg. Vi tager selvfølgelig hensyn til de unges alder, udfordre dem i træningen med en stor variation af øvelser på hver deres niveau.
Vi varierer træningen og udbygger den efter deres udvikling og motivation. På TeenCross får du opbygget en bedre kondition og styrke.


Test vores maskinertraening hileroed

FysioDanmark Hillerød er til dig der er lidt kræsen og vil træne i smukke og rolige omgivelser med fokus på kvalitet.

Vores maskiner og andet udstyr er noget af det bedste du kan få på markedet, så hvis du gerne vil opleve et seriøst træningscenter, hvor du altid kan finde betjening og vejledning, så tag dit træningstøj, en drikkedunk og et håndklæde med.
Vi låner dig et armbånd til skabene i omklædningsrummet og så er du igang.

Derudover kan du også afslutte dagen med en afslappende tur i vores skønne sauna.

TRÆNINGSCENTER

4826 8013
Hold Oversigt
Hold Booking
Indmeldelse

TELEFONTID

Telefontiden følger centerets åbningstider, som er:

Mandag til torsdag
7.00 til 19.00 


Fredag
7.00 til 16.00 


Helligdage
8.00 – 16.00

 


Telefon
Email
Email
Adresse
FysioDanmark Hillerød • Milnersvej 39 • 3400 Hillerød